lördag 10 december 2011

Pappersstjärna

Det var ett tag sedan jag var  här inne och skrev. Men det lider ju mot jul och mycket annat att stå i. Men i kväll så satte jag mig ner en stund och tittade på youtube,  och då hittade jag den här papperssjärnan. Var bara tvungen att prova göra den. så här blev den:






Den var lätt att göra och blev så fin. Du kan göra den i vilken storlek du vill,
 det beror på vilken storlek du skär till papperet i. Är du intresserad hur man gör så hör gärna av dig till mig så ska jag lägga upp hur du skapar denna vackra stjärna.
Ha en trevlig kväll eller rättare sagt sov gott för tiden går mot läggdags.
Själv ska jag slå läger i soffan nu med lite glass och zappa mellan tv-kanalerna och se om det kan finnas något av intresse.
På återseende.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar