torsdag 24 januari 2013

Mitt scrapprum.

Tänkte ta med er in i mitt scrapprum idag. Äntligen har jag ett helt rum där jag kan pyssla i massor och gör inget om det är lite stökigt då jag inte behöver plocka upp mitt i allt ihopa om man ska äta eller något, utan jag stänger bara dörren.  Underbart.
här är min arbetsyta


Här har jag min dator i närheten och bredvid den är min big shot station.

mitt rum går i hörna som synes här


så här förvarar jag mina stickless. Under min arbetsyta tar ingen plats och bara dra ut när du behöver dem. Min man har fixat lösningen till mig. Har har bra många ideer till förvaringar och det krävs för till sist så har man så mycket saker och måste ha ett system hur man ska förvara också.

Bakom min arbetsplats på motsatta väggen har jag min skärmaskin och pappersförvaringsstation. Här har min man gjort gjort två stycken pappersförvaringar till mig till 12*12 papper. Och de är bara bäst. De rymmer jättemycket och är praktiska som bara den.



Här har min man gjort en upphängning där jag kan ha mina största punchar. Det blev bara så bra.

Så h

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar