söndag 1 juli 2018

Ny challengeblogg My besties scandinavien



Hej
Då startar första utmaningen för 
En helt ny utmaningsblogg som jag hoppas
ni tittar in hos och är med och tävlar med era kort.
Regler hittar ni på länken här ovanför. 

Mitt kort som jag har gjort 
för att inspirera er med är ett kort till en man. 
Det är svårt med kort till män ibland 
men med denna digistämpel 
så blev det lite enklare. 
Detta kan väl alltid passa de flesta 😃 . 
Den  digistämpel  jag har använt mig utav 
hittar ni Här
Visst är hon underbar. 
Så här blev mitt kort.

Stämpeln är målad med promaker de gråa tonerna. 
Till hudfärg har jag använt blush, sunkissed pink och coral. 
Till halsband red. 

Hoppas ni gillar det och prova att vara med . Du kan vina fina digistämplar . 

Jag är med i dessa challenger :


Ta hand om er 
Kram

Majsans Art 

2 kommentarer:

  1. Stort spektakulärt kort!
    Hälsningar Kaija från Finland :)

    SvaraRadera
  2. gorgeous Marianne
    Thanks for join us at
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Hope to see you again and goodluck

    Greetings Karin DT Coördinator

    SvaraRadera