torsdag 31 januari 2019

box till anteckningar och dyl



Hej 
Idag bjuder jag på en gammal goding 
som har funnits på nätet i många år 
men som är bra att ha vid sitt skrivbord med
anteckningspapper i, eller i köket så man 
har något nära till hands när man ska 
skriva en inköpslista.
Den är stor och rymlig  
och det är roligt att skapa något som 
man kan ha användning av i 
vardagen och det kan du verkligen 
med denna låda. 
Det är inte jag som har kommit på denna 
men vill du veta hur jag har gjort så 
hittar du min livesändning om hur du 
själv kan göra den i en grupp på FB som jag 
och en väninna har som heter scrapbooking live och 
du hittar till gruppen här. Hoppas 
du kommer och hälsar på i gruppen 
och vi ses där. 




Det var allt för idag. 
Kram 
Marianne 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar