söndag 19 mars 2023

Quad easel card

 Hej 

Nu har jag gjort ett kort som jag gjorde när jag började
att scrappa. Kul att ta upp de gamla vikningarna också.
Detta kanske är ett kort man lämnar över och inte skickar, om man inte
ger med en beskrivning hur man ska göra med kortet.
Vi scrappare har ju lite bättre koll än vad de som inte alls håller
på med denna papperspyssel så oftast reder vi ut
hur kortet ska vara . 

Det är ett stafflikort med 4 stycken små rutor 
ovanpå kortet som bildar staffli delarna.
En trevlig och gammal vikning. 

Så här blev mitt:

Här när man lägger ner stafflidelarna



 



Här kommer mitt kladdpapper med måtten: 



Här kommer filmen som nu ligger på min
youtubekanal som heter Majsans Art 

 


 Lycka till
kram 

Majsans Art 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar