söndag 15 oktober 2017

Mitt första Dt uppdrag



Hello

Då har jag nu gjort mitt första DT projekt. Visst är man lite nervös
men det är så kul. Det är ett nystartat företag som säljer olika papperskit
för kort, mix media, m.m
Jag är med i det kittet som ska skapa kort.
För att se på alla dessa underbara papperskit så klickar du HÄR

Så här blev kortet. Rosa toner och de är helt underbara dessa papper. 





Närbild på deras rosor från kaisercraft. Helt underbara. 




Här skulle jag bara stänka lite rosa färg över det vita papperet. Men råkar ha färg på tummen när jag tar i det
så jag får ett tumavtryck, ok tänkte jag och tryckte med tummen lite här och där och det blev ok ändå. 





Här ser man fönstret som jag har satt i kortet. Jag använde mig denna gången av vanlig lamineringsplast .




Insidan där du kan skriva lite själv. 

Tack för mig . Hoppas vi ses igen.

Ha det så gott






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar