lördag 23 mars 2019

mini album



Hej.
Har provat att göra ett enkelt mini album. 
Och det var verkligen enkelt och det blev 
ett jättefint resultat. Ett sött och litet album 
som mäter 4x6 inch och du har lite flikar och 
kan göra fickor m.m som du vill. 
Har hittat det på Youtube och jag har gjort en tutorial 
på svenska hur du gör på min Youtube kanal och du 
hittar beskrivningen här. Gå gärna in 
och prenumerera på min kanal
det är gratis och jag lägger upp nya
 beskrivningar varje vecka. 
Gå gärna med i FB gruppen ,scrapbooking live, 
där får du veta när jag och andra sänder live och 
om du själv vill visa och sända live så är du så välkommen att 
göra det också. 

En bild på mini albumet, fattas nu bara lite foto
och dekorationer. 

 Hoppas vi ses igen
Kram 
Marianne 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar