söndag 31 mars 2019

bro vikningskort ( bridge fold card)



Hej 
Ikväll så har jag kört,  hur du gör ett bridge fold card, 
live  på min Youtube kanal som du hittar Här
Prenumerera gärna  på min Youtube kanal så missar du inget 
Jag kör oftast live  varje söndag klockan 19.00.
Är du med i scrapbooking live gruppen på FB så får du
reda på det i förväg också. Samt att andra kör live där med.

Dessa kort är användbara och blir platta när du ska 
skicka dem. Du kan lätt ändra storleken på de också. 
Hoppas du gillar dem och att vi ses på Youtube. 


Kram 
Marianne 

1 kommentar:

  1. Hejsan! Vilka fina kort du gör och dina presentationer är jättebra! Men så sker dom ju också på skånska...Hihihi...Nej, ärligt talat så är jag glad över att ha hittat någon som gör det på svenska. Må så gott o så hörs vi//Agneta :)

    SvaraRadera