lördag 17 augusti 2019

klännings kort

Hej


Har gjort ett grattiskort 
till mitt barnbarn och tänkte 
att jag kan dela med mig av detta. 
Bjuder er på mall och 
hur jag man viker klänningen
som ni kan ha på ert kort. 
Tycker det blev jättefint och gjorde
något liknande för många år sedan. 

Här är mallen till klänningen som ni kan skriva ut

 Min klänning mäter när jag skrivit ut den
8 cm i kanten där ni ser linjalen ligger. 

Ni hittar hur jag har gjort på min youtube.

Så här blev mitt kort denna gång. 





 

Tack för  Ni tittade in. Hoppas ni provar. 
Lycka till 

Kram 
Majsans Art

3 kommentarer:

  1. Såååå fin👍👍du e fantastisk på att förklara ska absolut göra ett så t här kort så fort min tid räcker till😜👍💕

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla. Så kul att höra att det är begripligt det jag säger. Hoppas du provar och visar vad du gjort. Lycka till

      Radera