söndag 14 juni 2020

Egendesignade mobilställ

Hej
Idag bjuder jag er på ett eget 
designat mobilställ. 
Är så trött på att hålla telefonen och 
jag har ju inte blivit färdig att köpa 
ett mobilställ.
Men scrappare som vi är gillar vi ju 
att göra saker själv. 
Så jag konstruerade ett mobilställ med 
en ficka bak där du kan ha 
pennorna till telefonen 
och under kan du om du vill lägga 
lite postit lappar så du kan snabbt 
skriva upp något du behöver komma ihåg. 
Det som är bra är att detta funkar så klart 
även till din surfplatta.

Så här ser det ut: 


  
Här kommer måtten 
3 st 3 x 6 chipboard ( tror det stavas så)
mp till detta har jag använt
 6 st  2 7/8 x 5 7/8 
Sedan behöver du till lådan där bak. 
1 st 2 3/4 x 3 och 
2 st 3/4 x 3 och 1 st 3/4 x 2 3/4 
mp till dessa får du måtta själv 
blir lättast så då vi kanske 
sätter i det annorlunda. 
Sedan behöver du 3 st " falska gångjärn" 
de har jag gjort i cardstock på
 1 inch x 12 inch och så måttar jag efterhand och 
klipper till de bitar jag behöver. 
Titta nu på filmen för att veta hur du ska göra 

Lycka till 
Majsans Art
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar