lördag 17 december 2011

Väggprydnad

Ibland så blir man trött på att bevara en del böcker.
Dom bara ligger där och tar en stor plats.
Jag hittade något jättefint och ovanligt på Youtube.
En väggprydnad av bokblad.
Den är faktiskt helt otroligt fin i verkligheten.,bilden gör sig inte riktigt rätt här.
Prova själv så får du se.
  

Jag gjorde en extra blomma i mitten, satte en rosett
och ovanpå rosetten satte jag en ros som jag själv gjort.
Chalkade bokbladen så jag fick fram det här lite brända utseendet.



Du hittar hur du gör denna vägprydnad här:
http://www.youtube.com/watch?v=HnfjBxNIfcY
 På youtube ser du mer också hur den verkligen blir. min bild blev inte så bra.


Vill du ha men inte göra den själv så hör av dig det går också bra.

Lycka Till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar