lördag 23 februari 2019

tunnelkort

Hej 

Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. 
Har haft mycket för mig så den har fått stå åt sidan. 
Har startat en scrapbooking live grupp  på Facebook 
som ni hittar här. I denna grupp 
får du alltid veta när ett evenemang äger rum och 
lite annat smått och gott. 
Du får en länk i gruppen om vad som ska hända 
och vilken tid vi sänder och sedan är det bara
 att klicka in sig på länken och öppna den 
i Youtube så kommer du till livesändningen
Det går också bra att söka på mitt namn på Youtube, 
Marianne Sjöstrand ,och så prenumerera på mig 
så missar man ingenting om man så önskar.
I går så sände jag en beskrivning om hur 
du gör för att göra ett tunnelkort. 
Så här blev mina kort.




Hoppas vi ses på min kanal på Youtube eller i gruppen. 

Kram 
Marianne 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar