lördag 31 augusti 2019

väska med en bit cs


Hej 

Idag bjuder jag er på en beskrivning på en väska som har 
funnits många år på nätet och som alltid är användbar. 
Du kan göra den till jul, halloween, till en ge bort present och vad du än kan komma på. 
Den är gjord på ett cardstock och lite mönsterbitar. 

Så här ser mina ut: 



Här får ni måtten. 

Cs: 12 x 8 1/2 "
Biga på 12" sidan 1/2", 5", 7" 11 1/2"
Vänd och biga 2", 6 1/2"

Mönsterbitar här har jag cs i en annan färg först :
2 st 4 1/4" x 4 1/4"
Sedan mönsterpapper till den mäter: 2 st 3 7/8" x 3 7/8"

Handtag: 3/4" x 10" 

Sedan gör du efter hur du vill om du vill ha mer mönsterbitar
så som jag gör i filmen. Då mäter du  själv. 

För att se hur du viker den rekommenderar jag dig 
att titta på min youtube film för det är svårt att förklara här.

 

 Lycka till
Kram 
Majsans Art

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar