söndag 22 december 2019

Allt i ett box

Hej 
Nu är det bråda dagar fram till jul.
Jag bjuder er på en fin allt i ett låda i dag som 
är fin att ge bort smycke i eller vad man nu kommer på. 
Detta blir det sista blogginlägg och film 
innan jul och med detta vill jag 
tacka er alla som tittar in här på min blogg 
och alla ni som tittar på mina filmer
 och önska er en riktig härlig och magisk jul. 

Så här blev mina boxar: 





Här kommer måtten i cm

Skär en bit cardstock som mäter 12cm x 24 cm
biga på kortsidan 3cm och 9 cm
vänd till långsidan och biga 3cm, 9cm, 15 cm, 21 cm. 

Skär till en bit cardstock som mäter 17,4 cm x 17,4 cm
Biga på 5,8 cm och 11,6 cm Vänd 
och biga igen på 5,8 cm och 11,6 cm 

Titta sedan på min film för att få ihop boxen.

Från mig till er alla 
En riktig 
God Jul 

Kram 
Majsans Art 
 

1 kommentar:

  1. Åh, vilka söta boxar! Sååå mycket fint du gör:)
    Kram och ha en Trevlig helg!
    Camilla

    SvaraRadera