lördag 28 december 2019

teknik med vaxpapper och embossingfolders


Hej 
God fortsättning. Hoppas er jul har varit underbar. 
Själv har jag umgåtts med familj och sedan 
tagit det lugnt och bara kopplat av. 
Har inte blivit så mycket pysslande utan 
har haft  soffläge och tittat på tv:n
Det behövs det också ibland att bara få vara.

Men nu håller jag på att planera och 
idag lägger jag upp en film som jag spelat in
 för ett bra tag sedan, men som jag väntat med att dela 
för just ett sådant här tillfälle då man är lite mer upptagen 
och inte hinner med. Då kan det vara bra att 
ha något som ligger och väntar. 

Detta är med vaxpapper och embossingfolder och så 
behöver du ett stryckjärn som 
står på det varmaste. 

Detta är vaxpappret jag använt 
 
Och sedan har jag haft lite olika embossingfoldrar. 
Så här blev mina kort. 



 
Titta på filmen så vet du hur du 
också ska kunna göra dessa kort. 


Med detta önskar jag er alla 
Ett 
Gott Nytt År 
Vi ses 2020 
Kram 
Majsans Art  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar