söndag 19 juli 2020

Album som en box

Hej

Äntligen lite tid i mitt scrapprum 
där jag kan hitta lite andrum och njuta en stund. 

Jag tänkte visa er ett 
album som ser ut som en liten box. 
Ett perfekt album att göra 
om man varit på en liten utflyckt 
med några vänner och vill 
ge bort ett litet minne till dem. 
Då kanske man inte behöver göra de 
här stora albumen. 

Här kommer mitt. Jag har 
inte mer än klätt det i mönsterpapper då 
jag inte har korten än och vet hur jag vill ha det. 
Du kan göra fickor med mera i detta sedan. 




  Länken till hur jag ungefär ska ha mitt när det blir klart ser du  här

Här kommer bitarna du behöver: 
Bit nr 1: 6 x 11 biga på 11 inch sidan på 6 och 7 inch
Bit nr 2: 6 x 5 1/2 biga på 5 1/2 inch sidan på 3 1/2 och 4 1/2 
Bit nr 3: 6 x 5 
Bit nr 4 och 5: 6 x 7 biga på 7 inch sidan på 5 och 6 inch 
Bit nr 6 och 7: 6 x 6 1/4 biga på 6 1/4 sidan på 4 3/4 och 5 1/4 
Bit nr 8: 6 x 9 1/2 biga på  9 1/2 inch sidan på 6 och 6 1/2 

Titta nu på min youtube film 
så du vet hur du sätter ihop det. 


Lycka till 
Kram 
Majsans Art 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar