söndag 26 juli 2020

Double z-fold card

Hej
Tack alla ni för all respons jag får från er som tittar på min
youtube, majsans art på fb , samt här på bloggen. 
Skickar en massa hjärtan till var och en av er. 
Idag är det söndag och vi har varit och tittat till 
husvagnen så den blir klar till fredag. 

Som ni vet har jag haft mycket annat att göra men 
fick vart fall gjort ett trevligt kort som 
jag bjuder på idag. Hoppas det faller er i smaken. 
Catrin bad mig göra en beskrivning på det 
och jag gillade verkligen denna vikning.

Så här ser mina ut: 

  Det här behöver du: 
1 bit cs  6 X 12  biga på 12 inch sidan på 3 och 6 inch
mönsterpapper till den stora biten:
1 st 5 3/4 x5 3/4 och 2 st 2 3/4 x 5 3/4
1 bit cs 5 x 11 biga på 11 inch sidan 5 och 8 
mönsterbitar till den lilla delen: 
1 st: 4 3/4 x 4 3/4 och 2 st. 2 3/4 x 4 3/4 
  
Välkommen att lägga upp ditt kort på majsans art på Facebook. 
Är du inte medlem så sök gärna. 

Här kommer filmen hur du får ihop den
Välkommen in
 

Lycka till 
Kram 
Majsans Art 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar