tisdag 12 december 2017

Fler julkort 2017



Hej 
Hoppas allt bra med er därute och att ni inte stressar för mycket nu när det är mindre än två veckor kvar till julafton. 
Själv är jag inte helt klar men på torsdag ska jag inhandla de sista sakerna och sedan så ska det vara klart för jag orkar inte vara ute i affärerna under julstressen. Jag blir bara ännu mer stressad när det är så mycket folk.  
Jag älskar att krypa in i mitt scrapprum och  koppla av en stund och hämta andan lite från all julstressen. 
Det gjorde jag och det blev några snabba julkort gjorda som saknades. Så skönt nu kan man bocka av dem från att göra listan. 

Så här blev de.  



















Det var allt för den här gången. 
Jag hoppas vi ses snart igen.
Ha det så bra med er alla och tack för ni tittade in hos mig. 



Kram 
Marianne





1 kommentar: